Wednesday, September 21, 2011

Penamat

Tak sangka tiba-tiba hari ni dah Final Exam. Bukan main seksa sejak akhir-akhir ni.

Sejak semalam lagi aku main dengan pening kepala aku. Kepala dah cukup tense sampaikan apa yang aku buat selama ni semuanya berteraburan, semuanya rosak.

Theory aku salah, gaya aku tak kena, apa yang aku buat pun menjadikan aku lebih pening.

Ni baru kertas matematik. Belum masuk lagi fizik, kimia. Biologi tu mungkin aku boleh tarik masuk dalam otak kalau aku rajin sikit membaca.

Esok aku kena mengarang. Dah tahu kalau masuk bahagian mengarang, lagi-lagi bahasa inggeris, lemah rasa. Otak aku dah sangat berkarat. Mujur Tumblr dan Twitter jadi tempat latihan bahasa aku.


5 kertas lagi dan habis satu semester aku duduk di UiTM Palam ni. Ingatkan setahun tu lama sangat, tapi bila dah hapir setengah tahun berlalu, aku tak rasa apa pun.

Please pray for me. I don't need luck, I just need prays for other.





I just want to be apart of you. You are way too different than before just like I don't know you anymore.

No comments:

Post a Comment