Friday, October 7, 2011

You, don't read this.

I think she doesn't read my blog. My blog just a lame. Tak sesuai, bukan jiwa dia untuk baca tulisan aku ini.

But if you are reading this, jangan sambung! If you are, at least, pretend you are not. It makes you feel too much hurt.

This is the only way aku boleh luahkan. Nak buat status pun terlalu terdedah. Kalau nak tweet pun aku tahu dia selalu hidupkan twitter dan selalu kemaskini.

I always hoping that we are together but I just can accept the truth that we're not.

Always, you are special for me tapi kadang-kadang aku tak rasa benda tu.

I regret sometimes because I've wronged you. I regret because of what I've done in all time, I do.

I want to tell you everything tapi tak pernah nak keluar dari mulut aku sendiri atau aku sendiri akan buntu setengah jalan. Bukan aku untuk fikir seperti itu.

Actually I love you ever since we closed. I realize it earlier but I can't make my move. Banyak sangat halangan yang menghalang aku daripada terus lakukan.

Aku menyesal sebab I take too much time to tell you I like you and I also love you and I know it is too late.

I do care about you. Sometimes, when I miss you, I try to do something that can remind me of us. I look back your old post in your blog. I look back our messages in our Facebook inbox. Tumblr also help me to remind of you.

I know maybe this is the best choice untuk kita. Maybe lebih baik kalau kita tiada special relationship. Tapi aku akan terus menyesal dalam keadaan macam ni.

I really hope that we should be together tapi keadaan tak mengizinkan. Aku tahu hati kau dah berubah. Cuma I just hoping that jodoh yang menentukan keadaan.

I'll never leave you, I'll wait you. I hope I can be there by you side tapi aku tak mampu. Tapi tak kira aku berada di mana, aku selalu tunggu dan aku selalu tunggu.

Aku tak kenal kau seperti orang yang kau sebut sebelum ni, betul. Tapi aku dah kata tak kira macam mana pun kau, aku tak kisah. Aku pun ada cakap dengan seorang kawan yang aku akan jaga kau walaupun kau nak atau kau taknak.

Apa yang aku nak cakapkan sebelum aku tulis post ini sebenarnya berbeza dengan apa yang aku tulis sekarang. Aku tak tahu, aku jadi buntu bila aku nak luahkan. Tiada perkataan yang sesuai yang boleh aku tunjukkan perasaan aku.

Tapi tu yang datang dari minda aku dan hati aku berkata macam tu juga.

Aku minta maaf semua kesilapan yang aku buat. Aku tahu aku banyak buat silap. Aku tak berniat nak tinggalkan kau dulu, aku tak berniat nak pulaukan kau dulu, aku tak berniat pun nak berfikiran buruk pada kau dulu.

Aku minta maaf sebab aku salah langkah. Aku mengambil jalan yang salah. Maaf sebab aku ambil masa yang sangat lama untuk aku ekspresikan perasaan aku pada kau. Aku minta maaf sebab mungkin ayat-ayat aku tak boleh diterima pakai oleh kau sendiri.

Aku taknak lupakan kau sebab kau pernah buat aku gembira dulu. I also make a word with my friend that I will guide you no matter how it takes.

After all of this happened, I'm sorry. I feel too awkward to do something that we always do before. I think i shouldn't do these. I should keep my feelings deep in my heart.

Yes, I miss 2009 a lot. I miss us a lot. I really what had happened between us before.

But the past will be the past. Dah tak boleh undur. I should let it be now.

I really hope that someone could talk to me and say all of this didn't happen. I need to talk to someone untuk aku luahkan segalanya. Banyak lagi yang aku simpan.

Sepatutnya aku rasa lega, tapi tidak.

Sebelum ni aku dah boleh agak ending of this won't went well. Aku dah agak in the first place. Aku cuma fikir yang aku akan terima saja apa yang kau katakan.

Mungkin bukan jodoh kita.

Tapi bukan aku untuk putus asa.




I just want you to understand me.  
Forgive me. I shouldn't do this. It's all my fault.

Let it be, just let it be. Benda dah lepas.
There's nothing I can do more.

No comments:

Post a Comment